آکنه کیستیک

این به طور خاص بر روی آکنه کیستیک به خوبی عمل می کند، حتی اگر بوی آن شبیه الکل اتیل/ایزوپروفیل است، اما پوست شما را خشک و پوسته نمی کند. اجازه دهید چند ثانیه خشک شود تا کاملا جذب پوست شود. کرم آکنه ای که پنهان می کند! کرم خشک کننده یک درمان موثر برای خشک کردن برجستگی ها و جوش های کوچک زیر سطح است. کرم غنی از آلوئه، جوش های فوران کرده را پنهان و التیام می بخشد. با استفاده از این کرم بر پایه گوگرد که روند بهبود پوست قرمز، تحریک شده و جوش زده را تسریع می بخشد، از زخم آکنه جلوگیری کنید. لوسیون بافر که به طور خاص برای درمان آکنه های بزرگ، عمیق و کیستیک طراحی شده است، مناطق بزرگ فوران شده را برای درمان کلی پوشش می دهد. اگر مشکلات شدید آکنه دارید، ممکن است نیاز به مشورت با یک متخصص پوست داشته باشید، اما در موارد خفیف، استفاده منظم از ماسک لایه بردار زغال فعال می تواند آکنه روی صورت را تا حد زیادی کاهش دهد. بخش بزرگی از نوجوانان در ایالات متحده، حدود 85 درصد به درجات مختلف تحت تأثیر این عارضه پوستی قرار دارند. در واقع، جوش‌های پوستی، باکتری‌ها را بیشتر به داخل پوست هل می‌دهند و می‌توانند علاوه بر شستن صورت، باعث تحریک بیشتر ناحیه مشکل شوند و پوست اطراف آن را به عنوان یک تونر پوستی ایجاد کند.


آب میوه های سیتریک - این نوع آب میوه ها، مانند آب لیمو، به عنوان لایه بردار طبیعی عمل می کنند و سلول های مرده پوست را که ممکن است باعث مسدود شدن منافذ پوست شوند، از بین می برند. دلیل این امر این است که تیغه هایی که "نزدیک ترین اصلاح" را تضمین می کنند باعث تحریک شدید پوست می شوند و به پوست شما آسیب می رسانند. این امر منجر به خشکی و تحریک پوست می شود و می تواند وضعیت شما را تشدید کند. مهم است که پوست خود را بیش از حد نشویید، زیرا این کار باعث از بین رفتن چربی هایی می شود که در واقع به پوست شما کمک می کنند. مواد تزریق شده برای بلند کردن پوست و کاهش ظاهر حفره دار و چین و چروک ناشی از جای زخم عمل می کند. در حالی که اکثر این سالن‌ها در از بین بردن جای جوش خوب هستند، مطمئن شوید که به سراغ یکی از سالن‌ها رفته‌اید که هم درمان آکنه و هم درمان اسکار آکنه را با هم انجام می‌دهند. اگرچه یک شبه از شر آن خلاص نمی‌شوید، اما قطعاً کاهش اندازه و بافت سبک‌تر را خواهید دید، تفاوت بسیار زیادی تنها در یک شب!


من فقط یک بار در روز این روال را انجام می دهم (فقط در شب)، صبح، فقط صورتم را با یک پاک کننده می شوم و می روم. موز - فقط یک موز در روز بخورید. آکنه مدت‌هاست که یکی از شایع‌ترین مشکلات در بین بسیاری از افراد بوده و نه تنها اثرات جسمی، بلکه روانی و اجتماعی نیز به دنبال دارد. پزشکان به مردان توصیه کردند که به آرامی اصلاح کنند و فقط در مواقعی که برای مراقبت از پوست آکنه لازم است، اصلاح کنند. فرموله شده با ویتامین های B و اسیدهای آمینه مغذی برای پوستی سالم و همچنین عصاره های گیاهی ضد التهابی تسکین دهنده برای تقویت بهبودی. Lutterodt، G. D. "ممانعت از اسهال تجربی ناشی از میکرولاکس با عصاره های شبه مخدر برگ پسیدیوم گوجاوا در موش". J. Ethnopharmacol. این واقعاً آکنه / جوش شما را خشک می کند و به آرامی نیز بهبود می یابد. خطوط ریز و همچنین چین و چروک ها از علائم بسیار رایج پیری هستند و زمانی که پوشش اسیدی مختل می شود این علائم تشدید می شوند. پاک کننده ها به طور خاص برای کمک به آکنه ساخته شده اند و هم بدون نسخه و هم از طریق نسخه در دسترس هستند.


یک رژیم روزانه خوب مراقبت از پوست تضمین می کند که بیشترین بهره را از درمان های آکنه خود می برید و به بهبود سلامت پوست شما کمک می کند. این پاک کننده واقعاً می تواند کثیفی / احساس چربی روی پوست را از بین ببرد و پوست شما پس از شستشو احساس تمیزی و سفت شدن می کند. مهمترین بخش هر روتین مراقبت از پوست، هیدراته نگه داشتن پوست با نوشیدن آب فراوان است. معمولاً، پزشک همیشه توصیه می‌کند که مقداری آب نمک را مرتباً غرغره کنید تا باتری که باعث التهاب شده است را از بین ببرید. شستن صورتم با آب سرد و ماساژ دادن پوستم با تکه یخ منافذ پوستم را می بندد و از تجمع باکتری ها جلوگیری می کند. پاکسازی پوست ضروری ترین اقدام پیشگیری از آکنه است که می توانید انجام دهید. 5. اصلاح - اصلاح برای هر دو جنس در واقع یک روش عالی برای لایه برداری یا از بین بردن پوست مرده برای کمک به پیشگیری و گسترش آکنه به جای باقی گذاشتن باقی مانده ها برای مسدود کردن منافذ است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد