آیا جراحی های قبلی انجام داده اید یا خیر

شما باید آماده باشید که آیا جراحی های قبلی انجام داده اید یا خیر، دلایلی را که می خواهید جراحی کنید و نتیجه دلخواه خود را نشان دهید. این نواحی اغلب می توانند سن را سریع ترین و چشمگیرترین نشان دهند، بنابراین تمرکز این جراحی کوتاه تر و ساده تر در این نواحی صورت است. لیفت میانی صورت نسبت به لیفت کامل صورت عمل کوتاه تری است و زمان بهبودی سریع تری دارد. بهبودی از لیفت صورت با لیزر در مراحل انجام می شود. لیفت صورت با لیزر زمانی که برای درمان چین های افقی پیشانی، پلک های پایین، چین های ریز گونه ها و چین های ریز اطراف لب استفاده می شود، موثرتر است. لیفت پیشانی تاجی در صورتی که دارای افتادگی پیشرفته ابرو با چین و چروک های عمیق هستید، مناسب ترین روش در نظر گرفته می شود. این نواحی ممکن است با بالا رفتن سن فرد دچار افتادگی پوست و چین و چروک شوند، به خصوص اطراف چشم. ممکن است چشمان شما بازتر و جذاب تر باشد و خطوط اطراف هر دو مکان کاهش یابد. این شامل کاهش لگن، کاهش افتادگی پوست، بهبود پوست صاف و حتی کاهش خطوط دور چشم و لب ها می شود. حتی اگر از آندوسکوپ استفاده نشود و برش‌های کوچک لازم باشد، در مقایسه با برش‌هایی که برای لیفت کامل صورت استفاده می‌شود، واقعاً بسیار کوچک هستند. این برش ها معمولا در نزدیکی جلو و همچنین پشت گوش ایجاد می شوند. در این صورت به راحتی می توان فهمید که هر بیماری که تصمیم به انجام آن گرفته است باید برای یک سری سفرها به جراح آماده باشد. سپس پوست به عقب کشیده شده و با بخیه محکم می شود تا برش ها بسته شود. لیفت صورت شامل ایجاد برش هایی در اطراف فک، خط مو یا گوش ها برای عقب کشیدن و سفت کردن پوست صورت است. روش کار به این صورت است: جراح پلاستیک به جای ایجاد یک برش بزرگ در نزدیکی گوش ها و بالا بردن صورت گوش به گوش، برش های کوچک تری ایجاد می کند که زمان کمتری می برد و تهاجمی کمتری نیز دارند. روش های مختلفی در "لیفت" صورت وجود دارد. هیچ چیز محتاطانه ای در مورد آن وجود ندارد، و در واقع می تواند خجالت آور باشد که یک ماه یا بیشتر با چیزی که به نظر می رسد آفتاب سوختگی وحشتناک به نظر می رسد، خجالت آور باشد. لیفت صورت یا لیفت با نخ مانند سایر جراحی‌های زیبایی برای بهبود ظاهر و ایجاد احساس اعتماد به نفس بیشتر در افراد و ایجاد حواس پرتی در مورد ویژگی‌های نامطلوب صورت مانند چین و چروک، لکه‌های پیری بینی و غیره انجام می‌شود.

این شکل از بزرگ کردن صورت نسبت به بقیه موارد کمتر تهاجمی است

این شکل از بزرگ کردن صورت نسبت به بقیه موارد کمتر تهاجمی است. در بسیاری از موقعیت‌ها، معمولاً افراد به دلیل افزایش سن به این روش نیاز دارند، مانند چین و چروک‌های عمیق و چین‌هایی که در امتداد دهان ایجاد می‌شوند. چین و چروک ها و خطوط شروع به ایجاد می کنند و در پیشانی، نزدیک چشم ها و اطراف دهان و گردن آشکارتر می شوند. با بالا رفتن سن، بافت چربی روی استخوان گونه می‌تواند شروع به ریزش و افتادگی کند. برای شروع، جراح از آنجایی که یک تخصص است، قیمت بالایی دارد. جراح چربی و بافت اضافی زیر گردن را برمی دارد و سپس پوست اضافی را کوتاه می کند تا خط فک سفت تر شود. گاهی اوقات یک عمل دوم ضروری است تا بیمار شبیه چیزی از یک فیلم ترسناک نباشد. آنها به دنبال راه هایی برای طراوت و شادابی ظاهر خود هستند. لیفت صورت یک روش جراحی است که در آن ظاهر صورت فرد به شدت بهبود می یابد. این روش می تواند به سفت شدن نواحی افتادگی کمک کند و پزشک به احتمال زیاد پوست اضافی را در طول جراحی نیز برمی دارد. کسانی که این نوع لیفت صورت را انجام می دهند معمولاً در روز جمعه این جراحی را انجام می دهند و تا دوشنبه به سر کار یا فعالیت های عادی خود باز می گردند. اگرچه این تکنیک برای مردی که تحت عمل جراحی قرار می گیرد یکسان است، برخلاف زنان، با چند چالش اجتماعی مواجه است. تورم معمولا پس از چند روز از بین می رود و کبودی ها پس از چند هفته از بین می روند. اگرچه این عوارض جانبی اغلب در عرض چند روز تا یک هفته ناپدید می شوند، افرادی هستند که آن را برای مدت زمان طولانی تری تجربه کرده اند که گاهی به یک ماه یا بیشتر نیز می رسد. استفاده از کرم چین و چروک و خرج کردن پول خوب برای آن در صورتی که هیچ نتیجه ای برای لاف زدن نداشته باشد چه فایده ای دارد؟ عکس‌های بلند کردن پر در دسترس هستند تا به مشتریان بالقوه نشان دهند که بلند کردن پر چیست و به آن‌ها در تصمیم‌گیری در مورد نتایج مورد انتظار کمک می‌کنند.

یافتن بهترین پزشک ممکن تنها بخشی از آمادگی برای این جراحی است

با افزایش سن، پوست خاصیت ارتجاعی خود را از دست می دهد و شروع به افتادگی و چروک شدن می کند. به او بگویید چه چیزی بیشتر شما را آزار می دهد و چه ظاهری را می خواهید به دست آورید و او پوست شما را ارزیابی می کند تا بهترین مسیر را انتخاب کند. همه آنها یکسان نیستند، و پیدا کردن بهترین مورد برای شما می تواند بسیار دلهره آور باشد. یافتن بهترین پزشک ممکن تنها بخشی از آمادگی برای این جراحی است. لیفت 7 دقیقه ای آتنا حاوی مواد کلیدی است که ثابت شده است بهترین نتایج ممکن را ایجاد می کند. این باعث شد که این جراحی‌ها اثرات ماندگاری داشته باشند، اگرچه نتایج خود در مقایسه با نتایجی که امروزه ممکن است هنوز کاملاً غیرطبیعی به نظر می‌رسند. یک روش بسیار ساده تر و در عین حال بسیار موثر، لیفت "Serdev Suture" است. تکنیک Serdev کمتر آسیب زا برای بیمار است، هیچ جای زخمی باقی نمی گذارد و بهبودی سریع با تورم کمتر را ارائه می دهد. در آینه، سال‌ها جوان‌تر به نظر می‌رسند، اما از درون، به‌طور پیوسته در حال پیر شدن هستند، برخی با سرعت. لیفت صورت می تواند برخی از سال های اضافه شده را حذف کند و شما را جوان تر نشان دهد. میل ما برای بهبود ظاهر خود اکنون به قسمت هایی از صورت که حتی در سال های نه چندان دور مورد توجه قرار نمی گرفت، مانند چشم ها و ابروها گسترش یافته است. اگر می خواهید از شر افتادگی جزئی صورت خلاص شوید، درگیر این ایده آل نشوید که به لیفت کامل نیاز دارید. همچنین، افراد با پوست تیره‌تر باید بدانند که سطح خارجی پوست صورت از نظر فیزیکی با درم ابریژن تغییر می‌کند، بنابراین ممکن است باعث تغییر رنگ یا لکه‌های رنگدانه ناهموار شود. همیشه ارزش این را دارد که به یاد داشته باشید، اگرچه جراحی زیبایی ممکن است ظاهر شما را تغییر دهد و به شما اعتماد به نفسی بدهد که با نگرش کاملاً جدیدی با جهان روبرو شوید، اما تغییری نمی دهد که "واقعا" چه کسی هستید.

یک لیفت با خدمات کامل جراحی

سپس ابروهای خود را تا جایی که ممکن است بالا بیاورید در حالی که چشمان خود را تا حد امکان باز کنید. انگشتان اشاره خود را درست بالای چشمان خود قرار دهید و در حالی که ابروهایتان را بالا می برید پلک های خود را پایین بکشید. انگشتان خود را بالای ابروهای خود قرار دهید. در حالی که لب های خود را بسته نگه دارید، انگشتان اشاره خود را در گوشه های دهان خود قرار دهید و تا جایی که می توانید لبخند بزنید. دوچرخه سواری به شما کمک می کند وزن خود را کاهش دهید در حالی که فشار کمتری به مفاصل و زانوهای شما وارد می کند. قرار گرفتن در معرض نور خورشید، جاذبه زمین، سیگار کشیدن و کاهش وزن، همگی به افتادگی پوست و کاهش رنگ پوست کمک می کنند. پوست کشیده ظاهری جوان‌تر دارد و الاستیسیته و سفتی ایجاد می‌کند که اغلب در افراد جوان‌تر ایجاد می‌شود. با افزایش سن، تولید طبیعی کلاژن پوست کاهش می‌یابد و پوست مقداری خاصیت ارتجاعی و استحکام خود را از دست می‌دهد که باعث افتادگی و افتادگی آن می‌شود. شرکت هایی که در زمینه فناوری آرایشی و بهداشتی کار می کنند به طور مداوم در جستجوی فرمول های جدید برای اختراع و تولید ترکیبات و اثربخشی محصولات متراکم ضد پیری هستند. واقعیت: درمان متناسب با نیازهای شما انجام می شود - جراحان زیبایی می دانند که هر چهره متفاوت است. مطمئناً می توانید یک لیفت با خدمات کامل جراحی داشته باشید، اما سه نوع لیفت صورت دیگر وجود دارد که ممکن است بخواهید آنها را در نظر بگیرید. همانطور که ورزش ماهیچه های باسن و ران شما را سفت و بلند می کند، ورزش صورت نیز عضلات صورت شما را سفت می کند. جراح شما برش هایی از جایی که پوست صورت را از بافت های زیر آن جدا می کند و پوست اضافی را جدا می کند، ایجاد می کند. انجام این تمرینات عضلات صورت در صبح و عصر ظاهری محکم تر، سفت تر و جوان تر به شما می دهد. خواص شگفت‌انگیز تغذیه‌کننده پوست این روغن‌های سفت‌کننده مناسب به شما کمک می‌کند تا یک لیفت صورت بدون جراحی در خانه داشته باشید و به طور طبیعی جوان‌تر به نظر برسید. تمرینات طبیعی لیفت صورت با هدف قرار دادن چشم ها می تواند در کاهش ظاهر پای کلاغی، کیسه های زیر چشم و افتادگی پوست موثر باشد.

تمرینات صورت می تواند به سفت شدن نواحی مختلف صورت شما کمک کند

تمرینات صورت می تواند به سفت شدن نواحی مختلف صورت شما کمک کند. چین و چروک در نواحی مختلف صورت ظاهر می شود. چگونه پوست صورت را سفت کنیم؟ این مواد طبیعی سفت کننده پوست را روی صورت و گردن بمالید تا چین و چروک ها کاهش یابد و پوست شل به سرعت سفت شود. این تمرین سفت کننده گردن به سفت شدن عضلات شل افتاده گردن و کاهش طبیعی گردن بوقلمون کمک می کند. آرام باشید و این تمرین لیفت پیشانی را 5 بار تکرار کنید. این تمرین عضلات صورت را 5 بار تکرار کنید. این تمرین عضلات صورت را 10 بار تکرار کنید تا ماهیچه ها و پوست پیشانی سفت و سفت شود. برای از بین بردن چین و چروک و افتادگی پوست اطراف چشم، این تمرین صورت را آرام کرده و ۵ بار تکرار کنید. آن حالت را برای 20 شمارش نگه دارید، استراحت کنید و این تمرین سفت کردن دهان را 10 بار تکرار کنید. لب های خود را با انگشت خود به سمت بالا فشار دهید و این وضعیت را برای 10 شمارش نگه دارید و استراحت کنید. 5 بار در این موقعیت بمانید. می توانید از این روغن زیتون سفت کننده پوست برای ماساژ دادن پوست شل صورت و گردن افتاده استفاده کنید تا آن را سفت کرده و به طور طبیعی جوان تر به نظر برسید. روغن زیتون یکی از بهترین روغن های طبیعی برای سفت کردن پوست های شل و افتاده صورت و گردن است. روغن هسته انگور یکی از بهترین روغن های سفت کننده و ضد پیری پوست است که پوست شل را به طور طبیعی سفت می کند. انجام تمرینات صورت به عنوان بخشی از رژیم روتین ضد پیری، ایده خوبی برای سفت کردن ماهیچه های صورت و کاهش ظاهر افتادگی پوست است. در این قرار مشخص می شود که آیا شما کاندید مناسبی برای لیفت صورت هستید یا خیر. فقط بیایید و با Envision Realty ادامه دهید تا در راه حل های کامل املاک و مستغلات تخصص خوبی کسب کنید. در حال حاضر همچنین مسیرهایی بر فراز دریاچه وجود دارد که رفت و آمد را بسیار آسانتر و سریعتر می کند. هنگامی که تصمیم به انجام این جراحی گرفتید، باید چند تصمیم دیگر نیز بگیرید، مانند نوع جراحی. تقویت و تقویت ماهیچه های صورت به افزایش گردش خون غنی از اکسیژن در صورت کمک می کند و به طور طبیعی ظاهری سفت و شاداب به پوست می بخشد. آنها معمولاً ادعا می کنند که اگر برای یک هفته یا بیشتر استفاده شوند، پوستی جوان تر و محکم تر به شما می دهند. راه‌های مختلفی برای کاهش علائم پیری در اطراف لب‌ها وجود دارد و لبخندی جذاب‌تر به خود می‌بخشید. علاوه بر رویکرد لیفت صورت SMAS، دکتر کورکجیان تعداد فزاینده‌ای لیفت صورت با هواپیمای عمیق (همچنین به عنوان لیفت صورت با SMAS بالا شناخته می‌شود) انجام می‌دهد که از نظر فنی تکنیکی چالش برانگیزتر است که او مستقیماً از پیشگامان جراحی لیفت صورت آموخته است. یکی از مزایای لیفت صورت بدون جراحی این است که خطرات عوارض بسیار نادر است. تا حد امکان اخم کنید و سعی کنید ابروهایتان را روی چشمانتان بیاورید در حالی که ابروها را به سمت یکدیگر می کشید. در حالی که چشمان خود را بسته نگه داشته اید، ابروهای خود را تا حد امکان بالا ببرید و سپس پلک های خود را تا حد امکان پایین بیاورید. به طور همزمان چشمان خود را تا جایی که می توانید باز کنید و ابروهای خود را تا آنجا که ممکن است بالا ببرید. یک جلسه فرکانس رادیویی معمولاً کافی است، یک جلسه دوم چند ماه یا سال بعد برای جوانسازی مجدد صورت ممکن است. نتایج بلافاصله پس از درمان قابل مشاهده است.