پوست های متوسط ​​تا تیره

آنها معمولا برای انواع پوست، حتی پوست های متوسط ​​تا تیره، ایمن هستند، زیرا لایه برداری با اسید سالیسیلیک باعث ایجاد هیپرپیگمانتاسیون نمی شود. لایه بردارهای اسید سالیسیلیک قوی تر از محصولات OTC هستند، 20٪ و تا 30٪ از نظر قدرت. برای به دست آوردن بهترین نتایج، باید بیش از یک لایه برداری انجام دهید. بسیاری از مواد شیمیایی اثرات خوبی بر روی پوست دارند. این موارد در کنار علاقه‌مندان به جوش‌های آکنه برای برخی از افراد موثر هستند، بسیاری از افراد عوارض جانبی ناخوشایندی مانند رنگ‌های پوست همراه با تیره شدن رنگ پوست ایجاد می‌کنند. این عارضه خلاص شدن از شر آکنه با گوجه فرنگی است. با این حال، اگر متوجه شدید که درمان‌های خانگی شما کار نمی‌کنند، باید کمک حرفه‌ای را برای درمان آکنه در نظر بگیرید. روی کل ناحیه آسیب دیده بمالید تا دارو بتواند انسداد منافذ را متوقف کند و به خلاص شدن از شر میکروکومدون ها (لکه های ریزی که هنوز نمی توانید ببینید) کمک کند. به غیر از لوسیون ها و کرم ها، صابون های مرطوب کننده و شوینده های صورت نیز وجود دارند که بسیار کمک می کنند.


با این حال، چیزی کاملاً با شما اتفاق نمی افتد. با این حال، قویاً اعتقاد بر این است که این ماده فعال خاص می تواند به پوست در جذب مواد فعال دیگر کمک کند. محصولاتی که حاوی مقدار زیادی الکل یا سایر مواد مصنوعی هستند، می توانند پوست را خشک کنند و مشکلات دیگری ایجاد کنند. اگرچه اسید سالیسیلیک در محصولات OTC موجود است که می توانید در سوپرمارکت محلی خود مصرف کنید، بهتر است قبل از استفاده از آن با پزشک یا متخصص پوست خود صحبت کنید. این به پوست کمک می کند تا به طور طبیعی، بدون استفاده از مواد شیمیایی خشن، خود را بازیابی کند. همچنین به کاهش قرمزی، خارش و التهاب روی پوست سر کمک می کند. یکی از این درمان‌های خانگی عسل است که می‌توان آن را روی پوست مالیده و بگذارید تا یک شب بماند. مطمئناً نباید خودتان این نوع لایه برداری ها را در خانه انجام دهید. من 2 نوجوان با درجات مختلف پوست مشکل دار در خانه دارم. در واقع، حدود 17 میلیون نفر در ایالات متحده آکنه دارند.


دلیل اینکه افراد دچار مشکلات صورت می شوند، عدم تعادل PH است. سپس می توانید بهترین توصیه را برای وضعیت خود دریافت کنید، به خصوص اگر داروهای دیگری مصرف می کنید یا برخی از شرایط پزشکی دارید. با این حال، برای ملتهب ترین ضایعات و جوش هایی که قبلاً دارید، حداقل کار را انجام می دهد. اگر تصمیم به استفاده از آن دارید، از آن برای جلوگیری از بروز ضایعات بیشتر استفاده کنید. این آکنه به دلیل پاسخ سیستم ایمنی متورم تر خواهد شد. تمیز کردن بیش از حد پوست نیز شرایط را بدتر می کند. ژل آلوئه ورا اسکار آکنه - آلوئه ورا شاید یکی از زیباترین چیزهایی باشد که می توانید روی پوست استفاده کنید. باز هم، به یاد داشته باشید که با متخصص پوست خود در مورد آنچه برای شما و پوست شما مفید است صحبت کنید (چیزهایی که برای دوستان شما یا بازبینان آمازون کار می کنند، ممکن است همیشه بهترین درمان برای شما نباشند). با این حال، اگر به فکر استفاده از آن هستید و باردار یا شیرده هستید، باید با پزشک خود صحبت کنید. متخصص پوست شما بهترین فردی است که می توانید با او صحبت کنید، از صحبت کردن با او و درخواست مشاوره خجالت نکشید.


بهترین کرم درمان آکنه - داروی موضعی ضد آکنه با اسید سالیسیلیک و روغن درخت چای. آنها معمولاً همراه با سایر داروهای آکنه استفاده می شوند. اما، قبل از امتحان محصولات آکنه، مهم است که بدانید چه چیزی باعث ایجاد آکنه در همه جا حاضر و آزار دهنده می شود. آلرژی. اگر قبلاً واکنش های آلرژیک به اسید سالیسیلیک یا سایر داروهای موضعی را تجربه کرده اید، به پزشک خود اطلاع دهید. به پزشک خود بگویید در حال حاضر چه داروهایی مصرف می کنید. تداخلات دارویی برخی از داروها همراه با اسید سالیسیلیک خوب عمل نمی کنند. مدتی طول می کشد تا ببینیم کار می کند. متعهد شوید که برای به دست آوردن و شفاف نگه داشتن پوستتان هر کاری که لازم است انجام دهید. اما به هیچ وجه پوست من احساس ناراحتی یا بسیار چرب نمی کند. پوست را مانند ملیله ای از پارچه های گشاد در نظر بگیرید که توسط نیروهای شیمیایی قوی بسته شده است. روی این اتصالات شیمیایی عمل می کند تا به بیرونی ترین لایه های مرده اجازه دهد که به راحتی و بدون پیان از روی پوست بیفتند.


با توجه به این واقعیت که مشکل آکنه در زیر سطح خارجی پوست قرار دارد، مکانیسم لایه برداری امکان تجدید دقیق آن را فراهم می کند. فرکانس درمان آکنه در هر فردی بسته به شدت آکنه متفاوت است، اما اغلب دو بار در هفته برای یک دوره 4 تا 6 هفته ای است. بنابراین باید تلاش کنیم تا کاری برای پیشگیری و درمان آکنه بزرگسالان انجام دهیم، زیرا همه می دانند که پیشگیری از هر بیماری بسیار آسان تر از درمان آن است. اگر مخلوط شوند، اکثر ترکیباتی که برای درمان آکنه ولگاریس ایجاد شده اند، از تمام مواد شیمیایی ممکن استفاده می کنند که با یکدیگر مقابله نمی کنند. دانستن بیشتر در مورد این نکات واقعاً می تواند به شما در مورد این نوع درمان مراقبت از پوست اطمینان دهد. بعد از استفاده از این محصول پوست من خشک و سفت نمی شود. اگر از اسید سالیسیلیک همراه با سایر محصولات درمان آکنه مانند بنزوئیل پراکسید یا رتینوئیدهای موضعی استفاده می کنید، احتمالاً عوارض جانبی مهم تری خواهید داشت. احتمالاً فقط از 4 تا 6 هفته شروع به مشاهده برخی نتایج خواهید کرد، پس از آن باید برای اثرات طولانی مدت به استفاده از آن ادامه دهید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد